onsdag den 18. januar 2012

Ny blog og fødselsdag

Da min blog desværre gik hen og blev slettet da jeg prøvede at ændre e-mail adresse, har jeg nu besluttet mig for at lave en ny blog.

Idag er min fødselsdag og jeg er blevet 18 år idag. Nu er jeg officielt voksen? Det er nu ikke fordi jeg føler mig specielt meget voksen, men der sker dog en del ting i mit liv som får mig til at ændre mig i den mere "voksne" retning. På fredag forlader jeg mit barndoms hjem og min fødeby. Jeg forlader endda mit kære fædreland Danmark.

Jeg vil begive min ud på en spændende rejse mod tyskland og et liv på egne ben. På fredag flytter jeg hjem til min kære veninde Ina, hvor jeg skal bo indtil jeg finder en lejlighed for mig selv i flensborg. Jeg skal nemlig til at gå på duborg skolen i flensborg (et dansk gymnasium).

Nu er jeg træt og jeg vil begive mig i seng. Godnat alle sammen

over and out Støyse! <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar