onsdag den 15. februar 2012

Ajax på hjernen

De sidste par dage har jeg tilbragt min tid med skole og rengøring af min lejlighed. Nu er der kun 3 dage tilbage til at jeg flytter ind. Jeg vil have at lejligheden er HELT ren nå jeg flytter ind. Idag har jeg også sat mit navn på ringeklokken og på postkassen. Jeg er begyndt at indrette lejligheden i mine tanker og jeg er nået frem til at når det kommer til spisebords placering er jeg fuldstændig blank :( Jeg aner simpelthen ikke hvor jeg skal få plads til spiseplads. Jeg må vel nøjes med at spise i stuen i starten.

Imorgen efter skole vil jeg endnu en gang kaste mig ud i rengøring. Gulvene skal vaskes en ekstra gang og hele køkkenet skal tørres af og badeværelset får også den store omgang. Note til mig selv: Husk at tørre af oven på dørene!

Lampen på badeværelset er mig et mysterium. Jeg aner ikke hvordan man åbner den så jeg kan få sat en ny pærer i. Jeg håber vel at min snedige bror kan finde ud af at skifte pæren :O


Over and out Støyse

Ingen kommentarer:

Send en kommentar