fredag den 24. februar 2012

Store flyttedag

I lørdags havde jeg store flyttedag. Jeg flyttede nemlig i min første lejlighed. Dertil hjalp mine to brødre, min fætter og mine forældre.  Da vi havde hentet traileren og fundet et sofabord hos min fætter jeg ville have kørte vi hjem til min far hvor vi læssede det meste af min værelses indhold i traileren

Min store kommode kom elegant ned ad trappen 
Da vi havde tømt værelset hos min far begav vi os ud til min mor. Da mit værelse hos min mor også var tømt havde hun den helt store frokost klar med sild, fiskefingre og varm leverpostei. Derefter var vi klar til at køre hele læsset til Flenborg.

Frokost hos mor

Turen gik let og vi kom ca på samme tid (vi kørte i to fuldtlæssede biler + fuld trailer(vildt hvor mange ting jeg har) VI begyndte med det samme at flytte mine ting fra bilerne, op i lejligheden. Efter ca 10 ture op og ned ad trappen besluttede min ældste bror og jeg at vi godt lige kunne hente mine ting jeg stadig havde hos min veninde Ina (hende jeg havde boet ved de sidste 3 uger) Den tur kom ca til at tage 50 min, så da vi kom tilbage havde resten af familien sørget for at alle ting var kommet op i lejligheden og min fætter var igang med at hænge soveværelses lysekronen op i stuen. De havde snakket om det og var blevet enige om at lysekronen passede bedre i stuen end i værelset. Hallo det er min lejlighed! men da jeg ikke selv kan hænge lamper op måtte det blive på deres måde :( øv bøv.

Jeg har nu boet i lejligheden i næsten en uge.

over and out Støyse

Ingen kommentarer:

Send en kommentar