torsdag den 9. februar 2012

Forrige Weekend

Bedre sent end aldrig. Forrige weekend fejrede min højt elskede barndoms veninde, Neel hendes 18 års fødselsdag. Min bror hentede mig i Schafflund, tyskland hvor jeg bor lige for tiden. Men dette ændre sig snart, Glæd jer til næste indlæg, har en god nyhed.

Ventebillede i det iskolde snevejr.


Neel og jeg
Neel lignede selve skønheden til hendes fødselsdags fest. Hun var iført sin smukke guldkjole og på fødderne havde hun de lækreste Jeffrey Campbell sko.

Elle og jeg
Det meste af aftenen tilbragte jeg i selvskab med den skønne Elisabeth. Hun har en fantastisk smuk og unik stil. Det kan være at jeg kan overtale hende til at give mig lov til at lave et indlæg om hende en gang i fremtiden.

over and out Støyse

Ingen kommentarer:

Send en kommentar